22 risinājumu jūsu biznesa modelis

Startapa uzņēmēji, neatkarīgi profesionāļi un uzņēmumu vadītāji var būt tikpat dziļi kaislīgi par savu produktu vai pakalpojumu modeli. Neskatoties, vai patiesībā, jo šīs kaislības, viņu panākumi var būt pie nostāvēt.

1990.gada beigas es strādāju ar sievieti, kas bija ideāla kosmētika domu, ka bija HSN (Mājās nopirkšanas tīkls) ieinteresēts. Lai atskaņotu uz šo auditoriju, lai parādītu modes, nevis tajā uzņēmējs vēlējās produktu nepieciešams. Viņa bija nelokāms. Tas bija viņas mazulis pēc visiem. Vairāk nekā 20 stundas, paskaidrojot un glaimot un analītiski demonstrējot potenciāls pārdošanas, ja izdarīts “ar HSN ceļu” nevienu maiņu viņas ziedošanos viņas modeli.

Par viņas prototipu kastes sēž uz viņas skapis grīdas .

Kontrasts, ka ar rotaslietas dizainers, kuras sākotnējais modelis bija “man vajag, lai katru gabalu, jo tie ir izgatavoti tieši tā, kā es gribu tos.” Tā ir noticis, viņai nepatik padarot dublikātus, tāpēc viņas bizness tika apstājies. Viņa bija gatava izmēģināt jaunu modeli. Četrās stundās mūsu diskusijās un viena mēneša laikā pēc pētījuma viņa pētīja izvietojot lietpratēji ar materiāliem viņa izmanto viņas rotaslietas pieņemšanā, kuri varētu pierādīt savu spēju vairoties viņas gabalus tieši tā, kā viņa grib.

Viņas rotaslietas tagad tiek pārdots Havajas, Kalifornijā un Kanādā.

No biznesa pāreju prezidents no vienas paaudzes nākamajai informēts man dzīvoklis, ka viņi nevar mainīt modeli, kā viņi tirgū vai paketi un sniegt pakalpojumi “, jo visi pārējie šajā nozarē tas šādā veidā.” Viņš un viņa vadības komanda nespēja iedomāties vienu citu veidu komplekso savas zināšanas, lai mainītu spēli. Vienā prāta vētras sanāksmes ar vadības komandu, man bija iespēja ieteikt sešus veidus, kā darīt. Otrajā tikšanās man bija iespēja staigāt tos cauri visam diskusiju par plusus un mīnusus, un viņi norādīja, kas nepieciešamās izmaiņas materiālu pārdošanas, pārdošanas apmācību skriptus, un klientu apkalpošanas darbības būtu jābūt, ja viņi nolēma turpināt tā.

Tagad viņi būs nepieciešams izlemt, vai viņi veic kādu no tā.

Pārdošanas konsultāciju eksperts ar pieredzi profesionālo pakalpojumu firmām nolēma koncentrēties uz vienu kategoriju speciālistiem, lai kalpotu. Panākumi sekoja, sekoja kabīne dēļ piesātinātā tirgū. Viņa uzstājība vienu mērķa klientu nozīmēja viņam garām iespēju izmantot visus tos pašus produktus un pakalpojumus ar atšķirīgu, nepietiekami klientu. Viņš materializēt ārā savu izaugsmi savā ģeogrāfiskajā tirgū, un nāksies tērēt lielākas stundas un dolāru, lai attīstītu “gudrs” metodes, lai iegūtu klientus prom no saviem konkurentiem.

Savukārt, mans advokāts klients “Maiks” aicināja šonedēļ un teica: “Es esmu slims apmācību, es gribu citu modeli!”

Jūs varat atgādināt, ka es esmu strādājusi ar viņu uz vadības prasmes viņam vajag attīstīt, izmantojot savu pašreizējo modeli: ieviešot ierakstu līmeņa junioru advokātu augt un paplašināt savus juridiskos pakalpojumu piedāvājumu. Par savu lēmumu sakne ir tā, ka viņa tirgus mainās, un viņš vēlas izveidot uzņēmumu, kas var elastīgi, lai atbilstu normatīvajiem un sezonas viļņi, kas ietekmē plūsmu darbs tuvojas savam uzņēmumam, bet arī audzēšanas biznesu.

Viņš pārbaudīja savu pirmo modeli, laiku un saturu, apmācības viņam vajadzēja izdarīt, lai mazāk pieredzējušu personu līdz ātrumu. Viņš radīja veids, izvērtējot tirdzniecības starp laiku un pūles, un tā tālāk. Reaģējot uz pieredzi viņš, kam ar mācībām, viņš tagad lūdz pats, ja viņš labprātāk ienest daudz vairāk pieredzējuši un daudz dārgāka juristus, lai izveidotu savu uzņēmējdarbību.

Es būšu strādā ar viņu, lai izpētītu ka pieeja, lai pārbaudītu to, analizēt to un mācīties no tās. Tātad, kas ir nozvejas-22? Ja jums ir pilnīgi, absolūti, pozitīvi, kas par savu modeli, vai tas būtu fiksēta vai elastīgas, jūs nedarbojas jūsu biznesu, tas darbojas jums nav vienota labākais modelis lietot . Katrs modelis ir maisījums iekšējo spēku personības, lēmumu pieņemšanā, prasmju un procesus, un no ārējiem spēkiem, ja šī darbības mērķis.

Kas nosaka veiksmīgus uzņēmumus neatkarīgi no tiem, kuri gurdens ir, ka galvenie lēmumu pieņēmēji soli atpakaļ no tirgus, produktu, modeļa un pārbaudīt vai formulas viņi pašlaik izmanto kļūst viņiem rezultātu viņi saka, viņi vēlas: rentablu izaugsmi; konkurētspējīgu diferenciāciju; stabilitāte; un tā tālāk.

Ja tu esi pilnīgi novērsta, jūs neesat testēšana kur iespējas, efektivitāte, un peļņa varētu nākt no. Ja jūs nerimstoši elastīgi tu esi iespējams, ne vācot pietiekami daudz informācijas, lai noteiktu, kur jūs varētu būt sistemātiska, lai gūtu efektivitāti, kas dos jums peļņu. Ja jums atrast sev piedēroto jebkurā no šiem piemēriem, tas ir iespējams, laiks jums soli atpakaļ un pārbaudīt savu modeli.